Affischen till utställningen gjord av www.majstudio.nu och tryckeriet http://www.trycknu.se/shop/ har hjälpt mig att trycka upp affischer och inbjudningskort

fredag 28 oktober 2011

Kom igen nu!!

En Dag För Livet blev namnet för min utställning för att det var en utställning som varade en dag.
Den 27 september ställde 52 konstnärer ut verk de skänkt.

För att de som inte kunde komma till utställningen på Färgfabrikens Kafé skulle få chansen att vara med skapade jag den här bloggen. Utställningen fick leva vidare under oktober som är den rosa månaden.

Nästa vecka är det dags för mig att ge alla pengar från insamlingen till Bröstcancerfonden
Det blir över 52 000, men kan bli mer!
Passa på att slå till i helgen, det finns konst kvar!

Maila mig eller hör av er via Facebook En Dag För Livet
anneli.lundkvist(at)live.se

PS: Hittar du inget du vill köpa så kan du ju alltid ge en slant ändå...hör av dig till mig så får du kontonummer, eller så sätter du in pengar direkt till Bröstcancerfonden och märker insättningen En Dag För Livet. Plusgiro: 90 05 91-9 Bankgiro: 900 5919


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar