Affischen till utställningen gjord av www.majstudio.nu och tryckeriet http://www.trycknu.se/shop/ har hjälpt mig att trycka upp affischer och inbjudningskort

fredag 30 september 2011

Utställningen lever vidare oktober ut

Nu har jag lagt ut konstverken här på bloggen. 

Vill man köpa så kan man kontakta mig på anneli.lundkvist(snabel-a)live.se eller kontakta konstnären direkt.
Det är pengarna från verken de skänkt till utställningen som bidrar till Bröstcancerfonden. 

Är det så att man gör en nybeställning så går pengarna självklart direkt till konstnären. De måste ju kunna leva på något också :-)

För frågor kontakta gärna mig!

Hittills har vi sålt för drygt 51000 kr!!!! HURRA!!!

Jag hoppas att det säljs mer så att summan Bröstcancerfonden får i slutet av oktober är ännu större än så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar