Affischen till utställningen gjord av www.majstudio.nu och tryckeriet http://www.trycknu.se/shop/ har hjälpt mig att trycka upp affischer och inbjudningskort

tisdag 1 november 2011

Provdocka till salu

Idag fick jag den här fina tavlan, nr 2/10 av Anette Blåberg. Tack snälla, den är så fin!!
 1/10 såldes på utställningen, jag vet att fler var intresserade, men kommer inte ihåg vilka ni var...
Anette tar emot beställningar, upplagan är 10 st och tavlorna kostar 500 kr inkl ram.
Hör av er till Anette om ni vill beställa. anette.blaberg@telia.com

Jag fick äran att hjälpa Anneli ta fram logotypen till hennes företag. Vid första träffen hade jag bett Anneli ta med bilder och färger som hon tyckte om och blev inspirerad av. Färgskalan gick i varma gammelrosa och gråa toner och bland alla bilderna fanns det några charmiga antika provdockor. Det blev många skisser och olika förslag på logotyper, en var provdockan. Den blev min tavla till utställningen./Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar